2019. január 20., vasárnap

10 day of you challange

Sziasztok! 

Sokat gondolkoztam azon, hogy milyen könyveket hozzak, és végül négy olyan kedvencemre esett a választásom, amit még nem olvastam. A képeket én csináltam, remélem nem lettek túl bénák; könyveket és flat lay-eket még sosem fotóztam, ezért nem igazán állt rá a kezem a dologra. Minden esetre, első próbálkozásra nem is annyira rosszak.

Nézzük, milyen könyveket gyűjtöttem össze!


∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞
Négy könyv

[1.] Philip Zimbardo – Pszichológia mindenkinek
Már régóta szemeztem a könyvvel, amikor anya megrendelte, úgy hogy össze sem beszéltünk. Még csak az első része van meg, de hamarosan a többit is megszerzem magamnak, hogy teljes legyen a gyűjtemény. Belelapozva a könyvbe észrevettem, hogy vannak feladatok, hogy saját magunkat vagy barátainkat teszteljünk. Alig várom, hogy elkezdhessem, és jobban beleássam magam a mindennapi pszichológiába, ami eleve érdekel. 

[2.] Gabriel García Márquez – Bánatos kurváim emlékezete
Külön története van ennek a könyvnek. Egyik barátnőm kapta kölcsönbe, és nekem annyira megtetszett, hogy én is el szerettem volna kérni, amint elolvassa. Még aznap elmentünk egy antikváriumba, és megtaláltam a saját példányomat is. Hatalmas nagy szerencsém volt, mert egyáltalán nem volt látható helyen, valamiért mégis levettem, és nocsak, ott volt. Annyira megörültem neki, hogy el sem akartam engedni a kezemből. Az elejébe beleolvastam, és egyből megfogott a könnyed hangvétel, és a humoros gondolkodás. Biztos hamar elolvasom majd.

[3.] Darren Shan – Árnyak asszonya
Sajnos nekem nincs meg ez a könyv, csak barátnőmtől kértem kölcsön, aki szerint egy remekmű. Darran Shan eleve a kedvenc íróim közé tartozik, szóval csalódni biztos nem fogok, maximum kellemesen. Szeretnék egy saját példányt is beszerezni, csak még nem jutottam el odáig. Várom már, hogy magával ragadjon!

 [4.] Katherine Pancol – A krokodilok sárga szeme
Ezt a könyvet csupán ötszáz forintért vettem egy bódés könyvesboltban. A fülszövege igazán megnyerő volt, pedig nem szeretek fülszöveget olvasni, mert sosem tudok meg semmi érdemlegeset a könyvről. Eléggé csavarosnak tűnik a történet, remélem nem fogok benne csalódni.
A.H.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése